goo

F1 オーストリアGP決勝 アロンソ コメント

決勝9位入賞で終わったフェルナンド・アロンソのコメントの一部です。

 

“It was challenging obviously,” said Alonso. “I think we are maybe not as good as a top 10 finisher, so we got lucky at the beginning with Gasly and Leclerc colliding, and then we tried to hold the position, but with the two Ferraris, we could not stop them and that was unfortunate for us.

🔶      🔶

誤訳は、ご容赦を。

 

“It was challenging    obviously,”

チャレンジングだったよ 明らかにね

                said Alonso.

                と、アロンソは語った。

 

 

“I think   we are  maybe  not as good as a top 10 finisher,

思うんだ 僕等は、たぶん 良くはなかったっよ トップ10完走者ほどにはね

so

だから

we got lucky    at the beginning with Gasly and Leclerc colliding,

ラッキーだったよ 最初のガスリーとルクレールの接触はね

and then

それから

 we tried to hold the position,  but with the two Ferraris,

僕等は順位を守ろうとしたんだ 2台にフェラーリを除いてだけどね

we could not stop        them

僕等は抑えきれなかったんだ 彼らをね

and

だから

that was unfortunate   for us.

それは、残念だったよ 僕等にとってはね

コメント ( 0 ) | Trackback ( 0 )
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« F1 オーストリ... lotus »
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。