The following one
be on the field ミ
F1 カルロス・サインツ コラムから
マクラーレンF1チームに所属する カルロス・サインツのコラムからの
再来年のレギュレーション(車両規則)変更に関する記述です。
I think the 2021 rules are heading in the right direction. The car looks very different to this year’s car, maybe not as cool (we´ll have to wait to see the real thing!), but I don’t care about the looks. What I really want is that these regulations deliver cars which are able to follow each other more closely and put more emphasis on driver skill impacting performance.
↓ ↓
誤訳はご容赦を。
スマホ版は改行がうまくいってないのでPCで見てね。
I think the 2021 rules are heading in the right direction.
僕は思うんだ 2021年のルールは 正しい方向に向かっている ってね。
The car looks very different to this year’s car,
(21年のルールの)マシンは とても異なって見えるよ 今年のマシンとはね
maybe
たぶん
not as cool (we´ll have to wait to see the real thing!),
カッコ良くないよ (僕たちは、現物を見るのを待つ必要があるけどね!)
but
でも
I don’t care about the looks.
僕は気にしないんだ (マシンの)ルックスはね。
What I really want
僕が本当に望む事は
is that these regulations deliver cars
これらのレギュレーションによって
which are able to follow each other more closely
(ライバルと)お互いに もっと接近して追随できて
and
そして
put more emphasis on driver skill impacting
performance.
性能を引き出すドライバーの技術に もっと重点を置いた
マシンが与えられる事なんだ。
**more closely ;現在のルール下のまションは前車の直後ろは
乱気流が発生してしまい コーナーで前車に
接近する事が難しく 追い抜きも困難。
« Photo Gallery | F1 アルボン ... » |
コメント |
コメントはありません。 |
コメントを投稿する |
ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません |