goo

F1 オランダGP初日 ルクレール コメント

Charles Leclerc - FP1: 1:13.127, P6; FP2: 1:12.345, P1

"We picked up the pace a little in FP2, but we were not quite there with the car balance on my side. There’s some work ahead of us and I’m confident we can make a step forward by tomorrow. We were all very close apart from Max and Checo, but I don’t think they had a clean day so it will be interesting."

🔶       🔶

誤訳は ご容赦を。

 

Charles Leclerc - FP1: 1:13.127, P6; FP2: 1:12.345, P1

シャルル・ルクレール 練習走行1 6位; 練習走行2 1位

 

"We picked up the pace a little   in FP2,

僕達は、タイムを少し稼げたよ フリー走行2でね

but

でも

we were not quite there  with the car balance    on my side.

僕達は、完全ではないよ マシンバランスに関してはね 僕にとってはね

 

 

There’s some work ahead of us

僕達には いくつか、やるっべき仕事が有るんだ

and

だから

I’m confident  we can make a step forward   by tomorrow.

自信あるよ  僕達が前へステップできる(自信がね) 明日までにね。

 

 

We were all very close   apart from Max and Checo,

僕達は、かなり近づいたよ マックスやチェコからね。

but

でも

I don’t think  they had a clean day

思はないよ  彼らが問題ない一日だった とはね

so

だから

it will be interesting."

面白くなるんじゃないかな!

 

 

**Max and Checo;選手権ランキング暫定 1位、2位の二人

コメント ( 0 ) | Trackback ( 0 )
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 先週の採れ高 F1 オランダG... »
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。