Jumpin' Jack Flash

Rock'n Roll,Pop,Hip Hop, anything i like,i love to

start me up

2013年10月12日 | 英和訳


If you start me up
君が俺を始動するのなら
If you start me up I'll never stop
君が俺を始動するというのなら 、俺はもう止まらないよ
If you start me up
君が俺を始動するというのなら
If you start me up I'll never stop
俺は二度と止まらないよ
I've been running hot
熱く走ってるんだが
You got me ticking gonna blow my top
君は俺がカチカチ山だとか、俺はトサカにくる
If you start me up
君が俺を始動するのなら
If you start me up I'll never stop
もう絶対とまんねえからな

You make a grown man cry
君は大の大人を泣かせる
Spread out the oil, the gasoline
オイルもガソリンもぶちまけろよ
I walk smooth, ride in a mean, mean
machine
俺はアホマシンに乗ってスラスラ歩くからな
Start it up
おっぱじめろよ

If you start it up
君がそれを始めるんならだ
Kick on the starter give it all you got,
you got, you got
持てる全てで力一杯踏み込めよ
I can't compete with the riders in the other heats
俺は別の競争相手とはきそえないんだよ
If you rough it up
君がそいつをしちゃかちゃするのなら
If you like it you can slide it up, slide it up
それが好きならズルズルやっていいよ

Don't make a grown man cry
大の大人を泣かせるなよ
My eyes dilate, my lips go green
俺の目はギョロリンコ、唇は青い
My hands are greasy
手はヌルヌル
She's a mean, mean machine
彼女はイタズラマシーンだ
Start it up
おっぱじめろよ

If start me up
俺を始動するのなら
Give it all you got
持てる全てで
You got to never, never, never stop
絶対やめんなよ
Never, never
絶対やぞ
Slide it up
ズルズルやりない

You make a grown man cry
君は大の大人を泣かせる
Ride like the wind at double speed
倍速の風に乗ったみたいに
I'll take you places that you've never, never seen
見たこともない景色を見せに行ってあげる
Start it up
始動しろ
Love the day when we will never stop,
決して止まらぬ俺たちの日を愛せよ
never stop
決して止まらぬ日を
Never stop, never stop
止むことなく
Tough me up
俺を鍛え上げろ
Never stop, never stop, never stop
止むことなく

You, you, you make a grown man cry
君は大の大人を泣かせるよ
You, you make a dead man cum
You, you make a dead man cum
死人をいかすやつだ






therollingstonestatooyou1


















タトゥーの君

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« all about you | トップ | hang fire »

コメントを投稿

英和訳」カテゴリの最新記事