Jumpin' Jack Flash

Rock'n Roll,Pop,Hip Hop, anything i like,i love to

whenit'ssover

2024年07月22日 | 英和訳
[Verse 1]
When it's over
それが終わる時
That's the time I fall in love again
それは俺がまた恋に落ちる時間で
And when it's over
それが終わる時は
That's the time you're in my heart again
また君が俺の心になる時なんだ

[Bridge]
And when you go, go, go, go
君がやりまくる時には
I know, it never ends, never ends
全く終わらないんだよな、全くもって終わらないのは知ってる

[Chorus]
All the things that I used to say
俺がよく言っていたこととか
All the words that got in the way
邪魔くさい言葉たちとか
All the things that I used to know
俺がよく知っていたこととかの全部が
Have gone out the window
窓の外に行ってしまって
All the things that she used to bring
彼女がよく持ち込んだものとか
All the songs that she used to sing
彼女がよく歌ってた歌とか
All the favorite TV shows
お気に入りのテレビ番組とかの全ては
Have gone out the window
窓の外に行ってしまって

[Verse 2]
I'm missing you
君がいなくて寂しい今の俺さ
I never knew how much you loved me
君がどんなに俺を愛してくれてたなんか全く知らず
I'm missing you
君がいなくて寂しいのが今の俺
I never knew how much you meant to me
君がどんなに俺に意図してくれてたのかも全く分からない
I need you
君が必要なんだ

See Sugar Ray Live
Get tickets as low as $33
33ドルでシュガーレイのライブをみよう

You might also like

Habits
Eminem & White Gold
ハビッツとかエミネムと白金とかも好きなんじゃない?

6:16 in LA
Kendrick Lamar
ロサンゼルス6時16分:ケンドリックラマー

But Daddy I Love Him
Taylor Swift
でもお父さん、私は彼を愛してるの:テイラースイフト

[Bridge]
And when you go, go, go, go
君がやりまくるときにはさ
I know, it never ends, never ends
それが全くもって終わらないんだよ、終わりがないんだよな

[Chorus]
All the things that I used to say
俺がよく言っていたこととか
All the words that got in the way
邪魔な言葉とか
All the things that I used to know
よく知っていた事とかの全てが
Have gone out the window
窓の外に行って
All the things that she used to bring
彼女がよく運んでたものとか
All the songs that she used to sing
彼女がよく歌ってた歌とか
All the favorite TV shows
お気に入りのテレビ番組とかの全てが
Have gone out the window
窓の外へ行ってしまう

[Verse 3]
I'm wishing you
君に願っている
You never said you were pretending
君は装ってなんかなかったんだと
I'm wishing you
願っている
You'd feel the same and just come back to me
変わらずに感じていてくれて僕に戻ってきてくれるって
I need you
君が必要な俺なんだ

[Bridge]
And when you go, go, go, go
君がやりまくりだしたら
I know, it never ends, never ends
終わらないんだよ、終わりがないんだよ

[Verse 4]
When it's over
それが終わるとき
Can I still come over?
俺はまた来てもいいのかな?
(And when you go)
君がやるときに
And when it's over
それが終わるときに
Is it really over?
それって本当に終わりかな?

[Verse 1]
When it's over
それが終わる時は
That's the time I fall in love again
俺がまた恋に落ちるときなんだ

[Chorus]
All the things that I used to say
俺がよく言っていた事とか
All the words that got in the way
邪魔な言葉とか
All the things that I used to know
俺がよく知っていたことの全てが
Have gone out the window
窓の外へ
All the things that she used to bring
彼女がよく持ち込んだ事とか
All the songs that she used to sing (All the things)
よく歌っていた歌とかとにかく全部
All the favorite TV shows
お気に入りのテレビ番組とかのもう全部が
Have gone out the window (All the things!)
とにかく全部が窓の外に行ってしまって
All the things that I used to say
俺の口癖とか
All the words that got in the way (All the things)
鬱陶しい言葉も何もかも
All the things that I used to know
知ってた事もとにかく全部が
Have gone out the window (All the things!)
何もかもが窓の外に行ってしまってて
All the things that she used to bring
彼女が持ち込んでたものとか
All the songs that she used to sing (All the things)
歌ってたのとかとにかく全部が
All the favorite TV shows
お気に入りのテレビ番組とかとにかく全部が
Have gone out the window (All the things)
窓の外に行ってしまってる全部が
All the things that I used to say
よく喋ってた事とか
All the words that got in the way (All the things)
鬱陶しい言葉とか
All the things that I used to know
知ってた事とか
Have gone out the window (All the things!)
その全部が窓の外に行ってしまってて
All the things that she used to bring
彼女の運んでたもの全てが
All the songs that she used to sing
彼女の歌ってた歌の全てが
All the favorite TV shows
お気に入りのテレビ番組全部が
Have gone out the window
窓の外へと
























sugarraysmostone

























爪先までできれば毛先まで柔軟でいたいです
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« you're just dancing on big ... | トップ |   

コメントを投稿

英和訳」カテゴリの最新記事