Jumpin' Jack Flash

Rock'n Roll,Pop,Hip Hop, anything i like,i love to

hearts for sale

2013年11月16日 | 英和訳


My spirit is winging
俺の精神は羽ばたいてる
My soul is free
俺の魂は自由だ
I'm doing my drinking
俺は自分の飲みをやっている
In good company
よき会社で
The music's screaming
音楽は叫んでいる
My feet are flying
俺の脚は飛んでいる
Everybody's laughing
みんな笑ってるし
And nobody's crying
誰も泣いていない
Sneak suspicion
コソコソした容疑
It drags me down
俺を引き落とす
A nagging feeling
ガミガミ言う感じ
Going round
辺りへ行くような

Hearts for sale
売り出し中の心
Going cheap
安くしとくよ
Hearts for sale
心売り出し中
Lovers' leap
恋人達の跳ねるやつを

My belly's full
俺の下腹部は満タンだ
My glass is brimming
眼鏡は好色だ
The women look so beautiful
美しい見た目の女性たちで
And I feel like singing
歌いたくなる
The voice of conscience
良心の声
The voice of reason
理由の声
Is yacking in my plans
俺の計画の中でペチャクチャペチャクチャ
I call that treason
俺は裏切りと呼ぶ

Hearts for sale
心売り出し中です
Going cheap
安くしときます
Hearts for sale
心売り出し中
Blood runs deep
血が深く走るのを

I'm losing my willpower
俺は自制心を失ってる
My blood's running cold
血流が冷たい
My body's on pause
身体は止まってる
My mind's stuck on hold
心は囚われだ
There ain't nothing I can do about it
そしたら俺にできることなんか何にもないんだ
Sneak suspicion
コソコソした容疑
It drags me down
俺を引き落とす
Nagging feeling
ガミガミ言う感じが
Going round
辺りへ行くような

Hearts for sale
心売り出し中です
Going cheap
安くします
Hearts for sale
心を売ってます
Blood runs deep
深く地の走るやつです
Hearts for sale
心売ってます

I don't need a doctor
俺は医者は要らんな
I need a deputation
代理人が要る
You don't want my loving
君は俺の愛は必要としない
You can just take my resignation
俺のあきらめだけは頂ける
I'm under the hammer
俺はハンマーの下だ
I'm a full time worker
俺は正社員だ
I'm a real body slammer
俺こそが真のスラムダンカーだ






therollingstonessteelwheels5





































バスケが…
したいです

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« hold on to your hat | トップ | blinded by love »

コメントを投稿

英和訳」カテゴリの最新記事