goo

F1 ガスリー テスト後コメント

Toro Rosso -HONDA所属のピエール ガスリーのシーズン前テスト2後目後のコメントです。

 

"Conditions were really tricky today so we didn't run as much as we could have done. This afternoon was the first time I drove a Formula 1 car in "snow conditions", so it was quite epic! In terms of work, we got some good laps and more understanding about the car and the engine. We had some interesting tests, so overall I'm happy about today. The first feeling is positive, I felt comfortable with the car - It's consistent from one corner to another, between the low speed, medium speed and high speed. I still have a lot of work to do and I think we have some good directions overall. We didn't do any qualifying runs or pushing laps, as our aim was more completing many laps and this is what we achieved, even if we changed the run plan because of the weather. This morning we started really late but I think overall we maximised the time we had on track and we did the best we could do with the conditions."

 

↓         ↓     

誤訳はご容赦を。

スマホ版は改行がうまくいってないのでPCで見てね

 

 

 

"Conditions    were really tricky      today

コンデイションは 本当にトリッキーだったんだ 今日はね

so

だから

 we didn't run        as much as we could have done.

僕たちは走らなかったんだ    走ることができた量程はね

 

 

 

 This afternoon was the first time

今日の午後が    初めてだったんだ

               I drove a Formula 1 car in "snow conditions",

               雪の状況で F1をドライブしたのはね

so

だから

 it was quite epic!

    かなり幻想的だったよ!

 

 

 

 

 In terms of work,

作業の面では

we    got some good laps

僕たちは   数周いい周回ができて

       and

       そして

         more understanding about the car and the engine.

                より理解を深めたよ     マシン と エンジンいついてね。

 

 

 

 

We   had some interesting tests,

僕たちは  ちょっと興味深いテストができたんだ 

so

だから

overall

全体としては

 I'm happy  about today.

ハッピーだよ 今日に関してはね。

 

 

 

The first feeling    is positive,

最初のフイーリングは ポジティブだよ

I felt comfortable  with the car

心地よく感じるよ    マシンはね

- It's consistent    from one corner to another,

つまり一貫してるんだ  あるコーナーから もう一つのコーナーまでね、

           between the low speed, medium speed and high speed.

                低速     中速      と 高速コーナー間でね。

 

 

    

 

 I still have a lot of work to do

依然として やるべき仕事が沢山あるんだ

and

そして

 I think    we have some good directions overall.

僕は思うんだ 僕たちは 全体的には幾分いい方向に向いてる ってね。

 

 

 

We didn't do      any qualifying runs or  pushing laps,

僕たちは行ってないよ いかなる予選の様な走りや プッシュした周回をね。

          as our aim        was more completing many laps

              僕たちの目標は      より沢山の周回を重ねることだったからね。

and

だから

this is what we achieved,

これが   僕たちの達成した事なんだ

      even if we changed the run plan  because of the weather.

      たとえ 天気のために走行計画を変更したとしてもね

 

 

 

 

This morning

今朝は

 we    started really late

僕たちは 本当に遅くスタートしたんだ

 but

だけど

 I think    overall we maximised the time we had on track

僕は思うんだ 全体として 僕たちは トラック上での時間を最大限に活用して

        and

       そして

       we did the best we could do with the conditions."↓

       僕たちは この状況で自分達ができる最善を尽くした ってね。

コメント ( 0 ) | Trackback ( 0 )
  • Twitterでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 先週の採れ高。 Photo Gallery »
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。