倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

咄嗟の判断は、超人間的な行為An immediate judgement, human act.

2017-07-22 10:43:47 |  縄文心導ヒーリング
咄嗟の判断は超人間的な行為。

昨日の続きですが、私も数回過去に緊急時に遭遇いたしました。


散歩していた公園で、首吊りししている若い女性を助けました。

この時は人が誰もいなかったので、咄嗟の判断でした。

顔は青ずんでいましたが、赤みもあったので、まだ時間が経って

いないので、大丈夫と判断しました。

首はハンカチの布で、解けそうもなかったので、後ろからお腹を

羽交い締めにして持ち上げ、大声で”誰か〜助けて〜”と叫びました。

散歩中の親子の男性が、ナイフでしまっていた首のハンカチを切り

落としました。

息を吹き替えして最初に発したのは ”お母さん〜” の一言が、忘れられません。

医者ではないのに、余計なことをしてはいけないので、注意しているのですが、

ヒーラーとしての心得があったので、若い女性の命を救えました。

咄嗟の判断は、超人間的な行為ですので、いい形で許容されて行けばいいと思います。

An immediate judgement, human act.

I encountered emergency in the past several times, too.

One example.

It hung itself at the park where I was taking a walk, and a doing young lady was helped.
There was no one, so a person was an immediate judgement at the same time.
I was here in blue ZUN, but a face was also reddish, so time had not passed yet,
so it was judged to be OK.

A neck didn't seem to melt in cloth of a handkerchief, so I made the stomach wing
constriction from the rear and heaved, and cried" Someone-would like to help."
in a loud voice.
The parent and child's man taking a walk cut a handkerchief of the neck which
closed with a knife off.

A word of" mother-" can't forget dubbing breath and rising first.

Though I'm not a doctor, you aren't supposed to do an unnecessary thing, so I'm
careful.
I had some knowledge as a healer, so the life of the young lady could be rescued.
An immediate judgement is a human act, so I think you should be permitted by the
good shape and go.
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 鶴川駅前のハプニングwas bei... | トップ | サンデェゴの恋が実りました... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

縄文心導ヒーリング」カテゴリの最新記事