倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

福岡の歯医者さんでマウスピース作りました。I had a mouthguard made at a dentist in Fukuoka.

2024-05-28 18:47:40 | Weblog
福岡では向井歯科の先生に歯の治療をして頂きました。

虫歯は一本もないのですが、寝てから歯ぎしりをする
ので、マウスピースを作って頂きました。



向井先生から100歳まで生きる歯をしていると、褒められ
ました。
そんなに長生きしたくないですよ〜。

歯だけは上手な先生に診てもらいたいですね。


福岡から東京へ帰り直ぐに縄文心導協会日本支部の勉強会
に参加しました。

うつ伏せになってお腹の操法、足の竹割、肩の痛み
の進化版の練習をしました。




家に帰ったら突然眠気がさして来て、起きていられ
なくなり、夕食もせず寝てしまいました。


参加者の皆さんのエネルギーに癒されました。
グループセッショは効果ありますね。



In Fukuoka, I had my teeth treated by Dr. Mukai Dental Clinic.


I don't have any cavities, but I grind my teeth while I sleep, 
so I had a mouth guard made.


Dr. Mukai praised me for having teeth that will last until 
I'm 100 years old.


I've never lived that long before.
I want to have a good dentist take care of my teeth.

Immediately after returning to Tokyo from Fukuoka,
 I participated in a study session held by the Jomon Shindo
 Association Japan Branch.


I shared healing cases from Fukuoka with the instructor
 from Tokyo.


I lay face down and practiced an advanced version 
of stomach manipulation, foot splitting, and shoulder pain.


When I got home, I suddenly felt sleepy and couldn't stay
 awake, so I skipped dinner and went to bed.


I was healed by the energy of all the participants.
Group sessions are effective.

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 伊万里西念寺発、33回生誕祭... | トップ | アタッチメント、一人じゃな... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事