倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

私を産んでくれてありがとう!!!Thank you for bearing a mother.

2020-09-17 09:17:06 | Weblog

お誕生日のお祝いのコメントありがとうございました💖🙆‍♀️🙏


あまやちゃんと旦那が側にいてくれて、これほど嬉しい

誕生日はありません😭🙏


カリフォルニアの空気が悪かったりコロナがあったりで

お外には出れませんが、旦那と馬鹿な事ばかりやりながら、

ゲラゲラよく笑い穏やかな日々をお陰様送らせて頂いて

おります🙇‍♀️✨


お母さんになったその最初の数日は誕生日は本当に自分

にお祝いする日じゃないなこれは「母にありがとうの日だ

よ本当に😆✨💪」っと思った私でした!!!


和子ママ、私を産んでくれてありがとう!!!

Cokoのfbより。



娘が難産の後産まれた時に、ドクターが「ヒマラヤ到達と

同じくらい難しかったです。大きくなったら話して上げて

下さい」と言われました。

子宮全摘のため(赤ちゃんの頭の大きさの筋腫)麻酔が覚め

たら、出血がなかったので、奇跡的に筋腫だけ取れ、赤ちゃん

は無事でした。

7ヶ月後2、400gの元気な女の子が誕生しました。


2歳半から始まった娘の喘息を治すために、心導で、

喘息は良くなりました。

娘から孫の時代において、家族の愛で伝わっています。

お誕生日おめでとうございます


ヒマラヤは、インド亜大陸とチベット高原を隔てて

いる無数の山脈から構成される巨大な山脈で、西は

パキスタン北部インダス川上流域から、東はブラマプトラ

川大屈曲部まで続き、ブータン、中国、インド、ネパール、

パキスタンの5つの国にまたがっています。




Happy Birthday.

Thank you so much for the birthday wishes 🙏💖

Couldn’t really do much because of bad air in 

California and the COVID-19, but still had the 

one of the most memorable moment!!!

I could have not asked better birthday...😭🙏


I thank Amaya and my husband for making me 

the happiest birthday mom✨✨✨


The doctor told me when my daughter was born after 

my dystocia. "This birth was as difficult as reaching 

the Himalayas.

Talk to her when she grows up."


I had my total hysterectomy (baby's head-sized fibroid) 

when I woke up from anesthesia

There was no bleeding, only the fibroid was removed 

and the baby was safe.


A healthy girl weighing 2400g was born in the 7th 

month of pregnancy.


I started SHINDO to cured my daughter's asthma 

at the age of two and a half years old, and I'm glad 

that the love of my family is being conveyed from 

my daughter to my grandchildren.


The Himalayas are a huge mountain range consisting 

of a myriad of mountain ranges that separate the Indian 

subcontinent from the Tibetan Plateau, extending from 

the upper Indus River in northern Pakistan to the east to 

the Great Bulamaptra River bend in the east, It spans five 

countries, Bhutan, China, India, Nepal and Pakistan.

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« コロナ、山火事外出出来ませ... | トップ | アフター、コロナ特集“腸腰筋... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事