Jumpin' Jack Flash

Rock'n Roll,Pop,Hip Hop, anything i like,i love to

you got me rocking

2013年12月13日 | 英和訳

I was a butcher cutting up meat
俺は肉切りだった
My hands were bloody I'm dying on my feet
手は血まみれでぶっ倒れてた
I was a surgeon 'till I start to shake
震えが出るまでは外科医だった
I was a falling 'till you put on the brakes
君が始めるまでは俺は落ちていた

Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking no
君は俺をロックさせている

I was a pitcher down in a slump
俺は不調に陥ったピッチャーだった
I was a fighter taken for a sucker punch
不意打ちに倒れる闘士だった
Feeling bad I guess I lost my spring
背骨がやられたみたいで気分悪い
I was the boxer who can't get in the ring
リングに上がれないボクサーだったぜ

Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
君は俺をロックさせている
Hey, hey there ain't no stopping me
何者も俺を止めないぜ
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
君が俺をロックさせている

I was a hooker losing her looks
俺は見た目の悪いたちんぼだった
I was a writer can't write another book
もう本を書けない書家だった
I was all dried up dying to get wet
濡れたくて仕方ない乾き物だった
I was a tycoon drowning in debt
負債に浸かった太閤だった

Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
君は俺をロックさせている
Hey, hey there ain't no stopping me
何者も俺を止めないぜ
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
Hey, hey you got me rocking now
君は俺をロックさせている






therollingstonesvoodoolounge2

















調子に乗るなよクソババア
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« love is strong | トップ | sparks will fly »

コメントを投稿

英和訳」カテゴリの最新記事