Jumpin' Jack Flash

Rock'n Roll,Pop,Hip Hop, anything i like,i love to

百八十発目 "The One I Want" Green Day

2005年11月26日 | 英和訳
"The One I Want"

Sitting in my room last night
昨晩は自分の部屋に座っていた
Staring at the mirror
鏡をじっと見ていた
I couldn't find a reason why
俺はわかる事が出来なかった
I couldn't be near her
なぜ彼女の近くに居れなかったのか

'Cause you are the one that started
君がその一人だから
To make me feel this way
俺をこの感じにさせた
And every night I'm thinking
そして毎晩俺は考えている
About the words you'd say
君が言うだろう言葉について

Pictures going through my mind
写真が俺の心を通っていく
When we're together
俺たちが一緒のとき
All these long and sleepless nights
全ての長くて眠れない夜
Will I ever get better
俺はよくなれるだろうか

'Cause you are the one that started
君がその一人だから
To make me feel this way
俺をこの感じにさせた
And every night I'm thinking
そして毎晩俺は考えている
About the words you'd say
君が言うだろう言葉について
'Cause you are THE ONE THAT I WANT
君こそ俺が欲しい人だから

Now you know how I feel
今君は俺がどう感じるかわかるよね
This love is forever
この愛は永遠
You make my life seem so unreal
君は俺の人生を非現実的のようにした
Will I ever get better? ...
俺はよくなれるだろうか?・・・

'Cause you are the one that started
君がその一人だから
To make me feel this way
俺をこの感じにさせた
And every night I'm thinking
そして毎晩俺は考えている
About the words you'd say
君が言うだろう言葉について
'Cause you are THE ONE THAT I WANT
君こそ俺が欲しい人だから




1039/Smoothed Out Slappy Hoursの18曲目です。


恋多き。
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 百七十九発目 \"Only Of You... | トップ | 百八十一発目 \"I Want To B... »

コメントを投稿

英和訳」カテゴリの最新記事