倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

鍋島健士先生が亡くなられました。Nabeshima soldier teacher passed away.

2017-06-10 06:02:26 |  縄文心導ヒーリング
鍋島健士先生が亡くなられました。

6月8日午前8時、享年90歳でした。






「倉富さんいっぺん会いに来いよ。僕もこれで終わりにするよ」と。


散歩中に転ばれた後、また3月3日に2回目トイレで転ばれた後、歩くこと

も立つことも出来ない状態で寝込まれたそうです。

「地獄にいるようだ〜」と言われていましたので、お見舞いに行った時

に、同行した三輪さんと二人で「鉄の棒が右肩に貼っているようで、動

かせない」という部位を、お手当しましたら「リラックスしたよ」と最

後に言っていただきました。

「さすがプロだね」とニッコリ!

鍋島先生は長崎原爆被災されましたが、居合道の達人、薬剤師、鍼灸師

を通じて、病を克服されています。

死ぬまで現役を通されましたその裏で支えていたものは、葉隠侍の精神

だったそうです。

鍋島藩の子孫の鍋島先生は、死に顔には威厳が漂っていて、まだ生きて

いられるような、お顔につい話しかけてしまいました。

「これからもあの世にお電話しますから、出てくださいね」

最後に自立神経病の患者さんの治し方の伝授をして頂きましたこと、御

礼申し上げます。

鍋島先生の魂は私たちがありがたく受け継いで参ります。

安らかにお眠りください。


Nabeshima soldier teacher passed away.
They were 8:00am June 8 and 90 years old of age at death.

You were saying "Come for Ms. Kuratomi to meet once. I stopped it with this, too." by telephone.
After falling down in the restroom on March 3 again after falling down during a walk, it's said that
you fell asleep in the state it isn't also able to rise from which to walk.
"It seems necessary for a hell,-" said, so, if the part to which I say "A stick of iron seemed to be
sticking on a right shoulder, and it couldn't be moved." was reduced in NERUMESOTTO by MsMiwa
who accompanied and two people when visiting in, you said "I relaxed." at the end.
"You're a professional indeed." and, with a pleasant smile!".
Nagasaki atom bomb suffered, but Mr. Nabeshima conquers a disease through work as a master of
iaido, a pharmacist and a teacher of acupuncture and moxibustion.

It's said that the one which was supporting activity at its back let through was spirit of the Hagakure
samurai until I die.
We were offsprings of Nabeshima feudal clan.
After having disappeared, dignity is floating, and I have only spoken to the face through which you
can still live.
"Because I'll also call kingdom come now, please go out."
I thank for making the initiation of how to cure Mr. patient with independent neuropathy last.
We inherit Mr. Nabeshima's soul thankfully.
Please sleep peacefully.
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 「子供の脳は人工知能に勝る... | トップ | 明日からサンディエゴへ渡米... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

縄文心導ヒーリング」カテゴリの最新記事