倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

Shindoドキュメンタリーのオーガナイズありがとう。Thank you for organizing the documentary Shindo.

2024-09-10 20:03:44 | Weblog
この夏のドキュメンタリー制作のオーガナイズしてくれた
サトは、フィンランド🇫🇮で一番初めにShindoインストラクターに
認定され、まだヘルシンキ大学生だった頃でした。





28年もShindoインストラクターをしていて、この度のドキュメンタリー
は、サトがオーガナイズしてくれました。

サトに感謝します。


フィンランド🇫🇮エストニア🇪🇪から日本へ帰国いたしました。

タリン空港へのお見送りありがとうございます。




タリンとパルヌでお誕生日のお祝いして頂きました。




スザンナの家のお庭のりんごが赤く色づいて来ました。🍎



しばらくゆっくりするように、シアトルの娘から言われ

ています。

80歳になって元気な人はいるけど、海外まで仕事に行く

人ないないよ〜と。(笑)



Shindoのお陰様ですね。



体が元気で動ける間は、頑張りたいと思いますので、これからも

よろしくお願い致します。



台風の影響もなく、快適な空の旅で無事鶴川の自宅に

帰り着きました。


昨夜は12時間ほど寝てしまいました

大雨の予報が出ていましたが、朝から晴れていて、

洗濯物が一気に乾いてくれて、助かりました。


ドキュメンタリー出演して頂く方の連絡したり、帰国の

ご挨拶などで、一日を過ごしています。

Sato, who organized the documentary production this summer, 
was the first Shindo instructor certified in Finland🇫🇮 when he 
was still a student at the University of Helsinki.


He has been a Shindo instructor for 28 years, and Sato 
organized this documentary.

I am grateful to Sato.

I returned to Japan from Finland🇫🇮 and Estonia🇪🇪.


Thank you for seeing me off at Tallinn Airport.


I was celebrated for my birthday in Tallinn and Pärnu.


The apples in Susanna's garden are turning red. 🍎


My daughter in Seattle told me to take it easy for a while.


There are people who are healthy at 80 years old, but 
there are no people who go overseas for work. (laughs)


It's all thanks to Shindo.


I will do my best as long as I am healthy and can move, so I hope
 you will continue to support me.


The typhoon was unaffected and I arrived safely home to Tsurukawa 
after a comfortable flight.


I slept about 12 hours last night.


Heavy rain was forecast, but it was sunny from the morning,


so the laundry dried quickly, which was a relief.


I've been spending the day contacting people who will be appearing in the documentary and saying goodbye to them on their return.



コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« ウクライナの血塗られたオム... | トップ | ドキュメンタリー。フィギュ... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事