倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

ペルー、イキトスジャングル出会ったお婆さんI met old woman on Ikitosu jungl

2016-10-28 11:00:30 |  縄文心導ヒーリング

ペルーのジャングルの小さな島でお会いしたお婆さんは、91歳なのに

蒔きを肩にかついで歩いていました。





「ここには何もないよ」といって素っ気なく通り過ぎられました。

私はお婆さんの眼が淋しそうだったのでもう一度会いたくて家を

訪ねました。

お婆さんは昼寝中でしたが心良く迎えてくれました。

毎朝歩く事が好きでマキ運びや畑の仕事、食事の用意と何でも

自分でするそうです。

マクロの教えもないのに、お父さんお母さんがしていた

塩は少し、野菜はカボチャ、カブ、玉ネギ少し、キュウリの塩もみ

にレモンをかける、肉は食べません、魚を食べます。

塩が必要な人には皿に置いて出しますとその心ずかいの細やかさに

関心しました。コーヒーかティを毎朝飲むのが楽しみです。

神と一体になる為祈ります。


お婆さんは一人暮らしをしていて3月に学校の教師をしている

息子が帰ってきます、と話されました。

その時のお婆さんの黒い瞳がキラッと光ってみえました。

ヒーリングをして差し上げました。





最後に私に抱きついてきて「こんな年寄りのからだを

触ってくれて有難う、気分がとても良くなりました。神様が

貴女をここへ運んでくれました」といって泣かれました。

お婆さんのからだの経絡は素直で弾力がありました。

足の指もまわりがよくお腹も柔らかかった。

自分で出来る足のヒーリングをおしえました。

「また来ます」といってお別れしました。

このお婆さんとの出会いを大切にしたいです。ジヤングル

では腸の病気が多く回虫、下痢、皮膚病、怪我が多く、

ジャングルの奥には人間を喰う虫がいる。解毒剤や抗生物質

が多く使われる。、10人いた子供も1人を残し、全部事故や病気

で亡くなりました。がんで亡くなったのではないそうです。

お婆さんお元気でお過ごしください。



薬草園





Though she was 91 years old, the old woman who met at a small island

in a Peruvian jungle was walking with Maki on the shoulder.

"There is nothing here." and I passed. Old woman's eyes seemed deserted,

so I'd like to meet again, and visited at a house. She was taking a nap, but

an old woman often met a heart. I like walking every morning, and it's said

that they make everything Maki progress, work in a field and preparation of a

meal by themselves. It's an island at 1 hour by motorboat from a stet toss.

Surprisingly it's that this old woman is practicing a meal of MAKUROBIOTITSUKU

and spirit. Not a reason, but the father mother who learned from whom is it said

that was doing that? Salt eats the fish by which the meat by which pumpkin, turnip

and onion hang lemon on rubbing with salt of cucumber a little doesn't eat vegetables

a little. That salt puts it in the dish in a necessary person and takes it out,

the interest was made tenderheartedness of buying. It's pleasant to drink coffee or tea

every morning. To become united with a god, I hope.

An old woman is living alone, and that my son working as a teacher at school in March

is returning, you spoke. A black pupil of that case's old woman could shine I'm clinging

to me at the end, and, "Thank you for fingering such elderly's body, I came to feel very

good. God carried you here.", and, you cried.

From the one of the old woman and, the meridian was elastic by obedience.

The turn was also good for a finger of a foot, and the stomach was also soft.

The healing of a foot which can be done by itself was told. "I'll come later."

and it was separated. I thought I'd like to do an encounter with this old woman

importantly. I have a lot of sickness of a gut by the Jan accomplice and have a

lot of roundworm, loose bowels, dermatosis and injury, and there is a bug which

bites man in the inside in a jungle. An antidote and an antibiotic are used much

. It's said that there isn't 、 cancer, cancer comes from a stress as expected,



コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« アマゾン川横断想い出の旅 1.... | トップ | チチカカ湖の人類の進化の過... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

縄文心導ヒーリング」カテゴリの最新記事