a

-The Road to improve English-
I write something in English!

509.What moment..?.

2009-01-23 06:55:55 | Diary
               
ふぅ、、やっと金曜日です。。今週は、ちと睡眠不足でした。ん?ブログの写真をいじる時間があるなら、寝ればいいのに(笑)。いえいえ、こういう時間はまた別物です。。大切な現実逃避の時間なので。。今日は、顔が見えない写真達をあげてみます(笑)。

Phew.., I felt the long time to this Friday... I didn't have enough sleeping time this week. Mm? If I have time to write this blog, I should sleep, huh?(laugh). No.., The time I write it is special. It's needed for me to escape from the reality... Today, I use the photo we can't see their faces(laugh).
-----------------------------------------------
               
今日の出張から帰ったら、ぼーっとしたい(笑)。あ、デメさんとくずちゃんと対戦は免れないのですね。。わ。ボール、ど真ん中ですねー。瞬間なのに、すごい。。うーん、でも、、私の今の状態と同じかもしれません(笑)。。見せるべきところを、見せれていない?。いかんなー…気合が足りにゅ。。

I want to think nothing after working tonight(laugh). Ah, The match by Deme-san and Kuz-chan is unable to escape... Oh, the ball.., very center-. It's a split second., Wow... Hmmm.., but it might be same as my situation now(laugh). It means I can't show something I should show..? Mmm.., I need will power a lot...
-----------------------------------------------
               
顔見せて~☆。お、彼女は勝つべき時に勝ちましたね☆。エナンさん、2004年AOチャンプでした。緊張から解放された瞬間ですね。サービスエースで決めた優勝です。しびれますね☆。

Show us your face-☆. Oh, she won the time she should have won☆ Henin-san, the champion at AO in 2004. It was the moment of win to be relieved the tension and stress. The finish by service ace. So cool☆

最新の画像もっと見る

post a comment