えしぇ蔵日記

えしぇ蔵日記のブログ版です。

Johnny Angel

2010年03月23日 | ロックの名曲を博多弁で



http://www.youtube.com/watch?v=hIuYd0GzMjs

「Johnny Angel」 Shelley Fabares

Johnny Angel
You're an Angel to me.

Johnny Angel, how I love him.
He's got something that I can't resist,
but he doesn't even know that I exist.

Johnny Angel, how I want him.
How I tingle when he passes by.
Every time he says "Hello" my heart begins to fly.

I'm in heaven I get carried away.
I dream of him and me, and how it's gonna be.

All the fellows call me up for a date,
but I just sit and wait, I'd rather concentrate on

Johnny Angel.
'Cause I love him.
And I pray that someday he'll love me.
And together we will see how lovely heaven will be.



(以下、えしぇ蔵的博多弁訳)

「ジョニー あたしの天使」
 
ジョニー あたしの天使
あんたはあたしの天使ばい

ジョニー あたしの天使 なんぼあの人ば愛しとるか
あたしゃあの人にはほんなこつかなわんと
ばってんあの人はあたしちゆう女がおるこつも知らんと

ジョニー あたしの天使 なんぼあの人が欲しいこつか
あの人が通るだけでなんぼドキドキするやら
あの人が ”よぉ” げな言うたんびにあたしん心臓はどっか飛んで行ってしまうばい

あたしは今天国におるばい
あの人とあたしが一緒におるとこば夢見るばい いっしょにおったらどげんやろかぁ~

他の男たちからデートの誘いの電話があるばってん
それよか座って待っとくばい あの人のこと考えとくほうがよかばい

ジョニー あたしの天使
あの人ば愛しとるけん
いつかあの人があたしを好きになるごと祈るばい
そして天国がどげんよかとこか二人で一緒に見れるごと祈るばい


「懐メロ」
 
懐メロの 飾らぬ甘さ それもよし
 

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« アスパラガス | トップ | アクシデント »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ロックの名曲を博多弁で」カテゴリの最新記事