オサンポ walk - ウラガワ a back side

2016年02月29日 | 日記
裏側は
こんな感じです
梅の花

Our backsides
Are like that
The Japanese plum said

近所に枝垂れ梅がキレイに咲いているトコロがあってそろそろかなって思って見に行って来ました。
そうか…。木に咲く花って見上げることが多いのカモ、とこの時ふと気が付きました。
そして垂れ下がる枝にアチコチと湧き出ている花の裏側が、たくさんたくさん、というかほとんど。
今日は普段はほとんど目にしない「がく」を見たんだな…と思いました。
We've got some weeping Japanese plum trees in the neighbourhood. I thought that it was time to see, so that I went there.
I realised that I normally look up when I see flowers of trees.
The weeping branches had many many flowers like fountaining. The most of the flowers showed me their backsides, calyx.
I was satisfied by what I've seen that day.

Comment    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« オサンポ walk - 危険だった(... | TOP | ミニ三昧 : イワコー消しゴム... »
最新の画像もっと見る

post a comment

Recent Entries | 日記