a

-The Road to improve English-
I write something in English!

512.More.., what?

2009-01-26 12:40:45 | Tennis
               
おーっと、ヤン子女王様、敗退です。4回戦で、バルトリさんにストレート負けしました。。うーん、バルトリさん、なかなかの女王キラーですね(笑)。。ヤン子さん、またGSタイトルが遠くなってしまいました。。ヤン子さん、アナさん、セルビア~ンは、調子悪いですね。。頑張って下さいね☆。わー、ロシアンいっぱい(笑)。

Oh-oh, Queen-Janko-sama lost to Bartoli-san in the forth round, it was straight-sets defeat... Hmm., Bartoli-san is the killer queen?(laugh)... The way for GS title seems to be so long for Janko-san... Serbian, Jankovic and Ivanovic are not in good condition now... Go for it☆ Oh, many Russian(laguh).

* Jankovic out in 4th round
-----------------------------------------------
               
フランスのホープ、バルトリさんですか。。くぅ~、2007年のWBで、エナン女王様を倒してくれやがりました。。エナンさんが、芝で勝てなかったのは、「運がなかった」だけで、、勝てる実力はあったと今も信じています。。はは、これは、バリバリのファントークですね、失礼しました(笑)。

The hope of France, Bartoli-san..? Hmmm.., in 2007 WB, she beat Queen-Henin-sama... Henin-san couldn't win on grass, it was only because she couldn't have "luck"., it means she had the ability to win there. I still believe so now... Ahaha., this is just a fan's talk, sorry about that(laugh).
-----------------------------------------------
               
ヤン子さん、ちといい奴なんですかねー。ここまで来てるのだから、あとはメンタルな問題な気もしますが。。ファンじゃないので、彼女について詳しく知りませんが、練習とか試合を拝見した時は、気さくな感じでした。もう少し、負けん気が強くてもいいのかもしれませんね。はは、あくまで、私の印象ですので、気にしないでください(笑)。

Janko-san is., a little good person for the games-? She already has enough skill to win maybe, so she might have lack of mental strength, I think... I'm not her fan, so I don't know the detail about her. But when I watched her match and training in Berlin, she seemed to be friendly and frankly. She might had better have stronger competitive mind, maybe. Ahaha., that's just my impression, so don't mind about it(laugh).
-----------------------------------------------
               
この方は、強いと思いますよ。。怖いくらい(笑)。でも、今思えば、このぐらいの気迫や集中力がないと、歴史に残る女王にはなれないのかも…とも思います。ま、私はファンなので、ひたすらカッコよくしか見えませんでしたけど(笑)。でも、外野からは…、どう思われていたことやら。。くぅー、私が守ります!(笑)

She must be very very very strong.., I think(laugh). But Looking back, the strong mind and concentration like her might be needed to become the historical queen.., I think. Hmm, I'm her fan, so I looked only she was so cool(laugh). But., on the sidelines., I don't know what they think about her... Mmmm.., I protect her!(laugh).
-----------------------------------------------
               
でも、これがプロだと思います。私は、人間的にもそこが良いと思って、ファンになっているわけだし。しかしまぁ、ドイツにいるベルギー人を日本人が見に行くなんて、あんまりないですよね…変?(笑)。いや、彼女には、それだけのモノがあると思います。国境なんてないんです!(アホファン)

But, this is just a proffesional. I became her fan, because I like it as a person. Well., It was rare and funny-strange that Japanese fan went to Berlin to watch Belgian queen, huh?(laugh). Yes, she has attractive things to make me go to Berlin. No border!(crazy fan)
-----------------------------------------------
               
ちなみに、この時、アジア人のエナンファンが私の他にもいました。日本人ではなかったと思いますが、女の子でした。うーん、エナンさんは、女の子に人気ですか?(笑)。ま、カッコいいですよね。あ、この写真達のアングル全部好き♪。おっと、、話がエナンさんになっちゃっいました…失礼(笑)。

Well, at this time, there was other Asian fan. Maybe, it was no Japanese., but a woman. Hmm., she is popular among women?(laugh) Yes, she is cool for woman. Oh, These photos are my favorite angle shot♪. Hmm? This topic changed to about Henin-san... Sorry about that(laugh).

最新の画像もっと見る

post a comment