a

-The Road to improve English-
I write something in English!

1306.BOSS!

2011-04-22 12:15:47 | Topics
            
あなたの理想の女性上司は、誰でしょう?。今年の新社会人は、天海祐希さんを1位に選んだようです。今、ちょうど「BOSS」と言うドラマやっていますしね。私が、唯一、民放で見ているドラマです☆。はは、似合い過ぎ。カッコいい☆

Who is your ideal Boss?. The new recruits selected Yuki Amami as No.1 this year. She is acting it on the drama "BOSS" now. It's a only drama I watched on commercial television☆. Yes, she looks very nice. Cool☆

Your ideal Boss??
BOSS(Official site)
-----------------------------------------------
             
私は、伊達さんが上司だったら、頑張れそうだなぁ。ご飯を山盛り食べる上司、自分に厳しい上司、尊敬します。何だか、元気をもらえそうだし、上司のために、頑張りたくなります☆(あほ)

If Date-san is my boss, I would work with my best. Boss who eats a lot, Boss who is strict with oneself, I respect her. She would make us be cheerful, so, I want to work hard for her☆(crazy fan)
-----------------------------------------------
              
エナン様が上司だったら、、ぬぬぅ、、信じて一緒に暴走する決意はあります☆(あほ)。私は、日本人として、辛抱強くきめ細やかな対応で、フォローさせて頂きます☆。でも、後輩だったら、、扱う自信ないわ(^^;)。。

If Henin-sama is my boss.., Hmm.., I'll believe her and go to her own way with her☆(crazy fan). As a Japanese, I'll follow her with patient and something sensible☆. But, if she is my junior fellow.., Hmm., I don't have enough confidence to manage her(^^;)...

Allez!

最新の画像もっと見る

4 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Bossy (ST)
2011-04-22 12:41:08
Haha interesting topic on Boss! Both Data San and Justine will make super big lady boss. They have the look of a boss, I would feel pressurized working under them...feeling stress, probably wouldn't even concentrate well doing my work, get more scoldings from them, haha!
返信する
 (suhu)
2011-04-22 21:16:29
Thank you for your comment, ST-san☆

If they were not tennis player, they would work harder in different job. Their atmosphere would stimulate us and make us work harder too. They would become a charismatic leader☆
返信する
エナンが後輩 (ochappa)
2011-04-22 22:29:06
suhuさん、お元気ですか?
エナンが後輩だったら^^・・に笑ってしまいました。年齢でははるかに後輩のエナンですが、仕事の後輩だったら、難しい仕事を押しつけちゃおうかなあ。詰めが甘い! とか言っちゃって^^ 逆にビシビシ詰問されそうだなあ。でも、きっと可愛がってやります。えへへ。

返信する
 (suhu)
2011-04-23 09:06:27
わー、ochappaさん、コメントありがとうです☆

何とか生活しています。おかげさまで、震災後も、エナンのあほファンで、我ながら怖いなぁ、、と思っていたところです。
はは、私も実際には、エナンさんは後輩になるのですが、ぬぬぅ、、いつ辞めちまうか、不安で仕方ないかもしれません(^^;)。スイッチ入ったら、すごく良い仕事してくれそうだけど、、ある時凹んで、もう…燃え尽きましたとか言われたらと思うと、ぞっとします(笑)。。はは、でも、私はいつでも復活するのを待ってあげますわ。あ、飲み会では、たくさん飲ませて、男の趣味を聞いてみたいですね☆。はは(^^;)。。はい、私も、可愛がってやります☆

Allez!
返信する

post a comment