a

-The Road to improve English-
I write something in English!

2522.Upload.

2014-10-26 12:15:00 | Topics
            
伊達さんのブログが、2週間ぶりに更新されました。良かった。。心配していました。どうやら、治療に集中していたようですね。そうですよね、私みたいにくよくよなんてしませんよね。それでこそ、伊達さん!。応援しています☆

Dates-san's blog was uploaded for the first time in two weeks. Very good news. I worried about her. According to her blog, she keeps training to treat her injury. Oh yes. She is not like me, doesn't feel down. That's Date-san. I support her☆

Date-san's blog ~ Always Smile ~

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment