海鳴りの島から

沖縄・ヤンバルより…目取真俊

地元じ抗議さんねー

2008-12-17 18:27:21 | しまくとぅば
M:よーだっとぅぬぷーじーえっしが?
S:風邪ひちよー、てーげーどぅーだっとぅんばーてー。
M:ぃやーがんちょん風邪ひくんばーな。
S:あんすとぅよ。日曜日に運動しちからシャワー入っち、薄着ぬまま「篤姫」ぬ最終回見ーがちなーストレッチしちゃい、新聞切り抜きしちゃいしちゅたんばーてー。うりじどぅーぴじゅてーしが悪っせーてんやー、月曜日やしてぃみてぃなーから喉やでぃよ。寝んびぬあたいやあらんばーえっしが、あんまさぬ。
M:天気が良いえっとぅ昼や温さぬ夜やぴーせーとぅや、けーてぃ油断すんばーてー。
S:あいえんばーえっさ。
M:話や変わてぃ、金武町ぬ流弾事故んでーじえっさーやー。
S:いーばー人ーかい当たらんてーとぅしむしが、伊芸区ぬ人たーや落てぃしち暮らさらんでーやー。
M:新聞かい載とぅーぬ航空写真見ーねー、高速自動車道ぬすばかい、うっさきなー射撃訓練場ぬあんばーれんなー、りち驚るかさりるすんでー。
S:基地ぬ中やわったー勝手りち造いとぅばちゃっくんばーえっさ。高速自動車道んかい「グリーンベレー演習中 流弾注意」りいうぬ看板ぬあいたしが、じゅんにうぬ看板ぬとおりなっとぅんばーえっとぅよー、安心しち車ん歩っかさらんばーてー。
M:象えってぃん殺すぬあたいぬまぎ弾えんとぅか、恩納ぬ演習場から跳でぃちゃーしやあらんがやーとぅか、落下ぬ跡ぬたーちあんとぅか、色々報道さっとぅんばーえっしが、早ーくなー鑑定結果いじゃち、演習止みるぬ抗議行動んしばーるえっしが、新聞読みねー、沖縄県や「米軍のものであった場合は訓練中止を」りち、なまや鑑定中えっとぅ演習容認しちゅーぬぷーじー。国よか「慎重姿勢」り書かっとぅんばーえっしが、仲井真知事んゆかいしぴたいむん、情けないえっさーやー。
S:国ぬ演習中止要求りいうしん県民向けのポーズるえーる、米軍に抗議やしちゅらんでぃるいうとぅ、目糞とぅ鼻糞ぬ差ーるえーがはじえっしがてー。県民ぬ命守らーりいうぬ真剣な気持ちやねんばーえっさ。ただ、一時しぬじないばしむんでぃいうぬ考えるえーる、国ぬん沖縄県ぬん米軍演習容認しち、日米安保体制支いんりち一生懸命るえっとぅよ。アメリカ軍びけーが悪っせーぬむぬやあらん、日本政府ん仲井真県政んまじゅん批判しち、抗議さんねーならんばーよ。
M:うんねーぬ仲井真知事がアメリカかい行じゃーとぅりち、ぬーぬ役ん立ちぎさーやあらんさーや。
S:大統領かい島ぞーり投げてぃ見しりねー拍手しちとぅらすしがや。県議会うとーてぃやアメリカかい行くぬ予算通すんりち、油口しちゅてーがすら分からんしがやー、実際にアメリカに行じから、ちゃんねーぬ発言すーがりいうしが問題えんばーよ。今度ぬ流弾事故ぬ問題、なままでぃぬ米軍犯罪ぬ問題、ウチナーぬちゃっさー米軍基地ぬたみに哀りしちゅーがりいうし、オバマ新大統領かい突きちきてぃ批判しーゆしーがすら。じょい、ないぎさーあらんしぇーさー。
M:あんすとぅや。野党ぬん最後や文言調整しみたんりち妥協るすーとぅよ。ぅわーばい予算使てぃアメリカまでぃやらち、けーてぃマイナスないぎさーえっさーやー。
S:アメリカまでぃ行くぬあたいえーねー、まじや金武町かい行じ事故ぬ現場ん見っち、キャンプ・ハンセンぬ演習かい反対しち見しりばるえっしがや。地元じ抗議んしーゆーさん知事ぬアメリカまでぃ行じぬーないが。ゆけーちじるないる。

コメント (1)    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 米軍流弾事故 | トップ | 住基ネットによる結核・がん... »
最新の画像もっと見る

1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
あんやさ! (なさき)
2008-12-18 19:07:40
うちなーぬ島やうとぅるさぬ!中国んあらん、北朝鮮んあらん、うとぅるさしや、くぬ島ぬ基地がうぬままアメリカぬ国なとーるアメリカるやる。あらん、くぬ島ぬ海ん、空ん、アメリカぬむんなとーてぃ、自由に演習しあっちょーしが、くりに自衛隊までぃん、ぐーなとーてぃ、既成事実作とーん。また県議会ぬ野党が仲井真知事ぬアメリカ行じん、ちゃーんーならん事てーげーわかとーるはじやしが、うんじゅが言みせーぬ事、地元ぬ基地ぬ前かいはい行じ、抗議する人やあみせーらん。くぬ人やちゃーんないびらん!現状維持考えとーる人なかいわったー未来まかする事ないびらん。アメリカんじ、ちゃーしあびーがすら、期待ないびらん。人ぬ考えやあんしあまからくまに、変わらんはじでーびる!くぬ知事なかいや変革やないびらん!日本ぬ道化首相んまじゅんやいびーん!
返信する

しまくとぅば」カテゴリの最新記事