a

-The Road to improve English-
I write something in English!

593.Incredible!

2009-04-17 12:32:41 | Topics
あ、エナンさん、歌ってますね~♪。これは、2007年RGの時の動画です。G,Great...(笑)
Oh, Henin-san, sings a song~♪. This clip is at 2007 RG. G,Great...(laugh)
-----------------------------------------------
               
イギリスの番組で、一般人のBoyleさんが歌ったところ、激うま。今、ネットで大人気だそうです。私も聴いてみましたが、すごいうまいですよ!。動画でこの声量、ナマで聞いた人は、さぞかし感動したでしょうね。以下の記事で、動画も見れます。YouTubeもリンクします。

On TV program in Britain, the ordinary person Boyle-san sang a song, it was very well. Now, it gets more popular on the internet(YouTube). So I listened to her song, it was great! Even if it's the clip on the internet, it was beautiful voice, so maybe, the people in the floor must have touched her song. If you want to watch it, click the following linked topic. And YouTube too.

* 【Britain's Got Talent】 Susan Boyle-san!
* Susan Boyle - Singer - Britains Got Talent 2009 (With Lyrics)【YouTube】 Plays: 16,444,554!!!
-----------------------------------------------
               
記事によると、彼女が歌い始めた時の、Cowell氏のこの表情は、価値があるとのことです。会場もスタンディング・オベーションです。私も、彼女が「The dream I dreamed...」とソフトに歌い終わった後、「うまっ!」って思わず拍手しました。彼女は歌手でもなく、、一般人ですよ。。

According to this topic, it's said it worth watching Cowell's expression, when she started singing a song. She received a standing ovation. I also gave applause to her in front of my PC, after she sang the song. She is really just a ordinary woman, ...not a singer?

=======================
【I dreamed a dream】(a part of all)
I had a dream my life would be
So different from this hell I'm living 
So different now from what it seemed
But life can't kill The dream I dreamed

私は…、私の人生は、
今生きているこんな地獄と、全く違うものであると…夢を持った。
今は、思うようなものと全く違うもの…
でも、人生は、私が夢見た夢を壊すことはできない。。  …訳はこんな感じ?
=======================

* Simon Cowell(Wikipedia)
-----------------------------------------------
               
でも、私は、エナンさんの歌も、す…すきですよ(あほファン)。芸術的(笑)。今は公開していませんが、、動画も作りました☆。うーん、こぶしがキいていますね!。いいぞ☆。

But, I like.., singing Henin too(crazy fan). It's artistic(laugh). I made the clip☆, but it doesn't publish now... Hmm., OK, Good clenched fist! Good☆
-----------------------------------------------
               
↑本人も、笑っちゃってます(笑)。でも、まんざらでもなさそう?ですね。。歌、好きなのかな~?
↑She is laughing herself too(laugh). But she has smugness?(laugh)... She likes singing?
-----------------------------------------------
               
エナンの芸能…ドキドキ。。心配心配心配(笑)。応援してるから、頑張ってね☆!
The entertainment of Henin... I worry about it(laugh). We always support her. Go, Henin!☆

最新の画像もっと見る

post a comment