a

-The Road to improve English-
I write something in English!

2669.Disney.

2015-03-26 12:15:00 | Topics
          
STさんから、エナンの追加情報を頂きました!。どうもありがとうございます、ST-さん。エナンさんは、お仕事でディズニーランドへ行っていたようですね。そして、私は、昨日、ディズニー製作映画「INTO THE WOODS」を観てきました。うーん、、私的には、残念ながらダメでした(^^;)。。感想は「えっ?」でした。。脚本、大事だと思います。※エナンの追加情報は、昨日のトピックのSTさんのコメントを見て下さいね!

We got more info about Henin from ST-san! Thank you very very much, ST-san. According to it, Henin went to Disneyland for a work. And yesterday, I went the Disney movie "INTO THE WOODS" at a theater. Hmm.., I didn't think it's my favorite movie, sorry(^^;)... I didn't have any emotion, seeing the movie... I think I didn't find the message of this movie. ※ If you want more info about Henin, please check the comment from ST-san on the previous topic!

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment