a

-The Road to improve English-
I write something in English!

1807.Court1.

2012-09-29 12:15:00 | Topics
             
TORAYの第1コートです。センターコートに比べて小さいですが、その分、選手が近くて臨場感を味わえます。ナさんを見た時(No.1804)は、このコートでした。他にも、トッププレイヤー達がこのコートでプレーしてました。いいですよね、ここ。

This is the court No.1 at TORAY. The spectator stand is less than center court, but we can see the players closely. When I saw Na-san(Topic No.1804), it was here. Other top players also played here. Here is very good court to see a tennis match.
-----------------------------------------------
             
これは、ベルリンの第1コート…だったと思います。私は、グランドスラム以外の海外の大会は、ベルリンしか行ったことがありませんが、第1コートってだいたいどこもこんな感じなのでしょうか。

This is the court No.1 at Berlin, I remember so. I have never been to other tournaments except Berlin. But I guess the court No.1 would be almost like that.
-----------------------------------------------
             
エナンは、もちろん、センターコートがお似合いです☆
Henin, of course, looks best in the center court☆

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment