a

-The Road to improve English-
I write something in English!

2664.Milk foamer.

2015-03-21 12:15:00 | Topics
            
先日、ダイソーでミルクフォーマーを買ってみました。もちろん、100円です。カプチーノやスチームミルクを作る時に使います。以前、スタバで、ホットミルクを注文してみたら、裏メニューのスチームミルクが出てきました。345円でした。高かったけど美味しかったので、お家でも作ってみたくなり、買った次第です。

Some days ago, I bought Milk foamer at Daiso. Of course, it's 100 yen. You can use it to make a cappuccino or steam-milk. Actually, when I ordered a hot milk at Starbucks, they served me steam-milk as non-official menu. It was 345 yen. Expensive but delicious. So, I just tried to make steam-milk at home.
-----------------------------------------------
            
試しに、少しだけ泡立ててみました。あ、できた(^^;)。でも、やっぱり、スタバで飲んだスチームミルクの方が、断然うまい。そりゃそうだよね。。でも、100円のクオリティー、充分だと思いました。

I made it a little. Oh, I got it(^^;). But Starbucks steam-milk is better, of course. Yes, of course... Anyway, the milk foamer at 100 yen is high quality, I think.

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment