a

-The Road to improve English-
I write something in English!

1390.Champion!

2011-07-18 09:01:09 | Topics
           
女子サッカーワールドカップ、日本がアメリカに勝って、優勝しました!。おめでとうございます☆。延長戦でも同点で、PKで勝利をもぎ取りました。私は起きてから、結果だけを見ましたが、いやー、正直、勝つとは思っていませんでした。すご過ぎです。

In Women's World Cup, Japan won against America, and became the champion!. congratulations☆. It was even the score in extra time too, then they got the win in PK. When I got up in this morning, I checked only the result. Wow., I didn't expect Japan could win. Very Very great.
-----------------------------------------------
             
澤選手は、得点王でMVP選手を獲得しました。うん、文句なしのキャプテンですね☆
Sawa got scoring champion and MVP. Yes, she is true captain in Japan☆

Allez!

最新の画像もっと見る

3 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
スゴいね~ (chiko)
2011-07-18 11:38:54
暑いけど、suhuさん食べれてる?

なでしこちゃん達スゴ~い(≧▼≦)
私も起きて結果を知って鳥肌たったよ
ノッてたもんねぇ(^-^)

エナンもサッカー少女だったよね
エナンがサッカーの道に進んでいたら、ベルギーが優勝してたかしら?
ナンテネ(^m^)
ま…エナンは団体競技には向かないか?(^^ゞ

返信する
おめでとう! (Greeny)
2011-07-18 14:53:33
やっぱり良く出来ました!みなさんの思い出のsummerなりました。おめでとう。Congratulations to all Ju-fans and sports fans. Yes, off course all football fans too. But it was quite wonderful to see a team come from behind the score to win with huge spirit and heart. ^^
返信する
すごかったね☆ (suhu)
2011-07-18 21:46:43
Thank you for your comments, chiko-san and Greeny-san☆

今日は、なでしこDAYでしたね。久しくなかった明るいニュースでした。しかしまぁ、延長後半終了間際に同点に追いつくなんて、テニスで言う、マッチポイント0-40から追いつくより難しいことでしょうね。何か神がかっていました。そうですねぇ、エナン様が、サッカー選手だったら。。ひたすら、わが道でシュートを打ちそうな、、そんな感じの選手かしら(^^;)。そうそう団体行動は微妙かな。。でも、コントロールは超良さそう☆。

Greeny-san,
ありがとうです☆. American team was really great. I didn't expect Japan would win. Anyway, Japan is in difficult situation because of earthquake, so, this victory was just a good news for tired Japanese.
返信する

post a comment