a

-The Road to improve English-
I write something in English!

2885.Goffin.

2015-11-01 12:15:00 | Topics

ゴファン君、スイス・インドアで、フェデラーにフルセットで負けちまいました。でも、1セット取れたのだから、健闘しましたよね。数年前は、可愛らしい青年だったけど、最近は、たくましくなりましたね☆。

Goffin lost to Federer in full sets at ATP Swiss Indoor Basel. But he got one set from Federer, so, yes, I think it was a good match. A few years ago, he looks a pretty boy, but now, he became a man.
-----------------------------------------------

これは、2012年のお二人です。ゴファン君、かわいい~☆
This is the photo of both players in 2012. Goffin, cute-☆

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment