a

-The Road to improve English-
I write something in English!

1606.Which type?

2012-03-01 12:15:00 | Topics
              
FacebookとMixiの女性ユーザーについて、比較している記事を見つけました。はは、私はブロガーなので、どちらも当てはまりませんが、面白く読みましたよ☆。ま、この手の集計は、データの取り方が微妙そうなので、本当の状況かどうかはわかりませんが。。

I found the topic about differences of woman users between Facebook and mixi. I'm a blogger, not a user in both. Anyway I enjoyed reading this topic☆. Hmm., but these data might have not been collected accurately, so, I don't know if it's appropriately analyzed data...

Facebook or Mixi?
-----------------------------------------------
              
私は、エナン情報は共有や交流をしたいけど、他は一方通行の自己満足な文章なので、自分オンリーの「ブログ」が適切かなと思っています。ツイッターも、ほぼ独り言なので、私のつぶやきには、情報性や交流は期待できないでしょう。

I want to share informations and communicate about Henin. Except about that, I write about myself or something, it's one-sided topic. So, a "blog" is good for my style, I think. And also Twitter is almost my one-sided monologue, so, my tweets would be not useful for you to get some informations and communication.
-----------------------------------------------
             
ま、私は、このブログで「エナンのあほファン」になって、時々コアな友達と楽しめれば、それでいいのです☆。FacebookでもMixiでも、自分が楽しいと思うものにハマればいいと思います。どういうタイプの人がユーザーかなんて、あまり考えなくてもよいと思いますよ☆

Anyway, I enjoy being "crazy fan of Henin" in this blog, and sometimes enjoy communicating about Henin with my friends, that's enough for me☆. It's the most important to do what you enjoy, so, Facebook and Mixi, anything is OK. It's not important which type of people is the user. You just enjoy it, that's important☆

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment