a

-The Road to improve English-
I write something in English!

1789.Act.

2012-09-09 12:15:00 | Topics
              
7月に風邪をひいて、その後、久しぶりに慌ただしい日々が続いていました。そんな時は、テレビを見て笑って、ストレスを発散させてました。あ、もちろん、私は、毎日エナンでストレス発散していますけどね(^^;)。。

I caught a cold in July, after that, I was busy for a while. At such times, I watch TV with laughing a lot to reduce stress. Oh, of course, I write about Henin to reduce stress every day(^^;)...
-----------------------------------------------

ふふ。笑いと言えばこれ。最近、私が一番笑った「綾瀬はるか&福田綾乃 in ひみつの嵐ちゃん」です。コントの一つ「未来では、足は洗わぬものですか?」の所を編集・検証してみました(^^;)。実際のドラマシーンを見ると、普通のシーンなんですよね。ものまねのツボと言うのは、「面白くなるだろうシーンを見つけて、誇張できるか」なんでしょうか。

Haha. Speaking of laughing, this is the video "Haruka Ayase & Ayano Fukuda in Arashi-chan" which I laughed a lot recently. About one of the performances "Don't you wash your foot, in the future world?", I edited it and checked the scene in the original drama(^^;). Watching it, that's not a special scene. The point of mimic would be "finding funny potentiality and modifying to the special one", I guess.
-----------------------------------------------
              
そう言えば、綾瀬はるかさんは、来年のNHK大河ドラマの主役ですよね。咲さんのような役柄ぢゃないみたいですけど、楽しみです。今年の大河は、、残念ながら、ほとんど見てないです(^^;)。。

Well, Haruka Ayase will be the main actor in next NHK taiga drama. The character is not like Saki-san in JIN, but I'm looking forward to the next taiga. This year, I didn't watch taiga at all(^^;)...
-----------------------------------------------
              
ところで、エナンさん、去年ぐらいにミュージカル?の話があったように思いますが、どうなったんでしょう。もう終わったのかな。。US Openの決勝、セレナ対アザレンカより気になります☆

By the way, last year, I checked the topic about Henin's musical? in the internet. How is it?. It already finished?... Anyway, I mind about Henin more than Serena v.s. Vika in the final at US Open☆

Justine Henin is to be immortalised in a musical celebrating her life

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment