a

-The Road to improve English-
I write something in English!

2875.Get over.

2015-10-22 12:15:00 | Topics

あ、伊達さんのブログが更新されていました。どうやら、大会出場のため、フランスへ飛んだようです。良かった、前進していたようですね。その頑張りの精神、本当に見習いたいです。私も、今、頑張っていることがあるのですが、なかなか結果が出ません。。それでも、前に進むしかない。。今、人生で最も苦しい時だと感じています。でも、私も絶対に負けたくありません。

Oh, Date-san's blog was updated. According to her blog, she is in France to play tennis in a tournament. Good, she keeps going. I respect her attitude to tennis. Actually, I have a thing I try to get over now. But I can't get it so far... I have to keep going, that's just my way... Now is the worst time in my life. But I believe I can get over it.

Date-san's blog ~ Always Smile ~

Allez!

最新の画像もっと見る

post a comment