アイリス あいりす 

社会問題 日々雑感 家庭料理 健康管理

世界最新情報 マイケルフリンとリンウッドのテレグラムより2021・3・30

2021-03-30 10:47:05 | 社会問題 日々雑感

http://kenhappy.blog.jp/archives/52279022.html

Gen. Michael Flynnのテレグラムから:2021/3/30

photo_2021-03-29_23-18-32


The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

勇敢な人は確かに、自分の前にあるもの、栄光と危険の両方について最も明確なビジョンを持っているが、それにもかかわらず、それに会いに出かける人たちです。

Our Soldiers have the strength to face danger, fear, or difficulty everyday.

私たちの兵士は、毎日危険、恐れ、または困難に直面する力を持っています。

Share if you support our soldiers!!!

あなたが私たちの兵士をサポートするなら共有してください!!!

Lin Woodのテレグラムから:2021/3/30

photo_2020-11-25_07-38-22 (640x388)


I am extremely honored to announce that a genuine American Patriot and hero, Lt. General Michael Flynn, has authorized me to publicly convey that he endorses and supports my campaign for Chair of the South Carolina Republican Party.

本物のアメリカの愛国者であり英雄であるマイケル・フリン将軍が、サウスカロライナ共和党議長の私のキャンペーンを支持し、支持していることを公に伝えることを私に許可したことを発表できることを非常に光栄に思います。

General Flynn is my friend. We have worked together at times over the past many months as our country has been in turmoil over the November 2020 election and our political future.

フリン将軍は私の友達です。 私たちの国は2020年11月の選挙と私たちの政治的未来をめぐって混乱しているため、私たちは過去数か月にわたって時々協力してきました。

General Flynn knows that my goal in South Carolina is to only serve the members of the Republican Party, not the establishment leaders or the special interests.

フリン将軍は、サウスカロライナでの私の目標が共和党の党員にのみ奉仕することであり、設立指導者や特別利益に奉仕することではないことを知っています。

I am emboldened in my efforts to return the South Carolina Republican Party to We The People of South Carolina by having a man of General Flynn’s character and integrity standing by my side in the battle for the People’s right to govern themselves.

私は、サウスカロライナ州の共和党をサウスカロライナ州の人々に戻すための努力に勇気づけられています。フリン将軍の性格と誠実さを備えた男が、人々の統治権をめぐる戦いで私の側に立っているからです。

Thank you, General Flynn. God bless you, Sir. And God bless America.

Lin

フリン将軍、ありがとう。 神はあなたを祝福します、サー。 そして神はアメリカを祝福します。

リン

photo_2021-03-30_03-12-30 (613x640)
♬日本では、リンウッド弁護士を鈴木弁護士と、いう若者もいます。確かにリン(鈴)ウッド(木)ですね。
この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 世界最新情報 ロバートFケネ... | トップ | 腹巻き効果がスゴイ!驚きの5... »
最新の画像もっと見る

社会問題 日々雑感」カテゴリの最新記事