今日の覚書、集めてみました

いつの間にか、10歳になりました。

アブラモヴィッチ氏逮捕の噂でエブラズ株価急落

2013-03-26 08:29:59 | Telegraph (UK)
ベレゾフスキー氏の謎の死について連日ニュースが流れる中でなので、どうでも良いのに拾っちゃった記事。

Roman Abramovich arrest rumours hit Evraz shares
(ロマン・アブラモヴィッチ氏逮捕の噂でエブラズ株価急落)
By Chris Irvine, Martin Strydom
Telegraph: 2:49PM GMT 25 Mar 2013
Shares in London-listed Russian steel maker Evraz dropped on Monday amid unsubstantiated rumours that billionaire Roman Abramovich, who owns 63pc of the company, had been arrested in the United States.

ロンドン市場に上場するロシアの鉄鋼メーカー、エブラズの株価は月曜日、億万長者で同社株式の63%を保有するロマン・アブラモヴィッチ氏が米国で逮捕された、との根拠のない噂が流れる中で急落しました。


The unconfirmed Russian reports were swiftly denied by Mr Abramovich's spokesman.

この未確認のロシアの報道は、アブラモヴィッチ氏の広報担当者により直ぐに否定されました。

He told one newspaper that the claim was "an absolute lie".

広報担当者は或る新聞に対して、この主張は「全くの嘘」だと述べました。

RBC, a Russian television station, promised details of the arrest in its 6pm Moscow bulletin but failed to substantiate the rumours.

ロシアのテレビ局、RBCは、モスクワ時間午後6時の速報で逮捕の詳細を明らかにすると約束しましたが、噂を立証することは出来ませんでした。

The Chelsea FC owner has apparently docked his yacht in New York because his partner Dasha Zhukova is due to give birth.

チェルシーFCのオーナーであるアブラモヴィッチ氏は、パートナー、Dasha Zhukovaさんが出産間近なので、ニューヨークにヨットを停泊させていました。

A spokesman for Chelsea added that the rumour was "not true". The FBI also said they had not arrested or detained him.

チェルシーFCの広報担当者は、噂は「真実ではない」と付け加えました。
FBIも、同氏を逮捕しても拘留してもいないと述べました。

Evraz shares, which have fallen 45pc over the past year, slid 5pc at one stage in early afternoon trading before clawing back lost ground after the rumour was denied.

エブラズの株価はこの1年間で45%下落しており、後場前半では5%下落する場面もありましたが、その後、噂が否定されたことを受けて若干取り戻しました。






最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。