We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

渋谷にて語らう。

2008-10-18 23:11:27 | Friends in the world
I went to Shibuya for meeting Misuzu.
She is my friend from childhood
We usually meet in Shibuya coz there is the middle of each other's
apartment. We enjoyed talking about each other and Karaoke as always
We meet once a month.
So I'm looking forward to seeing her in Nov again

今日はいつもの渋谷の会でした(すずと私二人の)お互い2ヶ月も会わないと
いろんな事があり、話は尽きませんが楽しいひと時でした
1ヶ月に1回会えたらいいなぁと思っているので、また来月会えるといいよね
東京にいても小さい頃からずっと一緒の友達がそばにいる事は嬉しいね。

今日のカラオケでは歌う曲が思い浮かばず。ミスチルとMonkey Majikばかり歌って
いました。明日もまた渋谷Monkey MajikのライブですLucyありがとうね

写真は原宿(Lucyの写真借りました)とっても可愛いです。

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。