We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

食欲の秋かな。

2008-10-16 23:07:27 | Life&Love


I cooked a kind of traditional food in Autumn.
It is Daigaku imo(sweet potato boiled in sugar)
I used to buy it at the store, but I tried to make it.
And I was succesfull to make it
It's nicer than store's, Haha

秋は食べ物が美味しくて、さんま、かぼちゃ、さつまいも、新じゃが…
大学いもを好きでよく買うのですが(お惣菜)自分で作ってみたら結構美味しかった!
記念に、と思って写真撮りました。
黒ごまかけるもっとサマになるんだけど。忘れちゃった…
甘くて周りもカリっとして美味しかったです。また作ろうっと


Aya, Lucy, Yvette2006APR

ちょっとした用事で映像の編集をしていて、過去自分が作った映像を参考にしよう!
と思って見返していたら、懐かしい写真があったので思わずUP。
この3人の写真は懐かしいね。CasablancaでのプールPartyでの1枚
私の25、26歳って本当に勢いがあったなぁと写真の顔を見ていて思った☆

最近は目の前の大切なものを、大切にしようと思うようになりました。
近くにいる人のことを当たり前のように思っていた時期もあったけれど。
一つ一つ意味があることで、そして大切な人たちなんだと思う。
心が広い、優しいココロを持った大人になりたいな、そして英語も映画観たり
Lucyに聞いたりして取り戻そう(忘れないように…)☆

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
yvette (Unknown)
2008-10-17 13:31:12
i remembered this day we had party in ur house!!we danced and swam~i had a lot of fun!!i miss you~
返信する
Pool Party! (Aya)
2008-10-17 23:42:19
Yes, that party was wonderful
We really enjoyed eating, dancing, and swimming!!! actually, I am planning to go to U.S on next year. I will tell you when I make my plans. I hope we can meet soon
Love u~
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。