We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Pirates of the caribbean ~Dead man's chest~

2006-09-18 00:45:57 | Book・Movie・Music
After the shopping we went back to Ikebukuro to see the movie, Pirates of caribbean.
I also saw the first one maybe two year ago.
I like this movie.
Johnny Depp fits for the pirates of Jack Sparrow very much
I really enjoyed it this time also.
It's surprising that it has a continuance!!
The next one is coming next spring!!!
I'm looking forward to seeing Jack Sparrow again


なかなか映画を観に行けず、久々に行ってきた
ジョニーデップはハマリ役だと思う
何度も爆笑してしまった、面白かった
なんだか終わり方が「えええ??」っていう中途半端なところだったけど。
来年の5月に続編が見れるらしい楽しみだなぁ

最新の画像もっと見る

3 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
見たよん (sanapi)
2006-09-19 16:44:44
この映画は想像をはるかに超えるくらい面白かったね。私も最初のは見ていなかったから続きの部分がよくつかめなかったけど、でも楽しめました!
返信する
面白いですよね! (aya)
2006-09-19 21:39:44
はい

メッチャはまってますよね。ジョニーデップ最高ですよね

早く続編が見たいです。
返信する
Ya! (Lucy)
2006-09-20 09:11:00
This movie is so good! I saw it once in the US and once in Argentina I am very excited to see the conclusion next year!
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。