We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Arabian Rock(アラビアン☆ロック)@上野

2006-09-20 23:41:22 | Tokyo東京




Today our company held a reception for me.
Coz I moved another department in my company the beginning of September.
We went to Arabian restaurant, which is so special one.
There are many Arabian stuffs and pyramids inside the restaurant.
We went to inside the pyramid.
That's something strange, but funny.
However the foods are not Arabic food
Anyway, we had a good time there.

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
内装がいいね~ (sanapi)
2006-09-24 06:07:58
さすが東京!田舎には決してない場所があるよね。アラブ系の内装なんで、新潟で見たことないもんね。メニューが居酒屋系?だったのは残念だったね。でも、中東の食べ物って話は聞かないから、たいしたこと無いのかも。世界3大料理は、フレンチ・中華・日本料理らしいね
返信する
アラビア~ン ()
2006-09-24 16:19:46
はい!この時初めて入ったんですけど。

入る時も『魔法のランプ』をこすると扉が開いたり、いろいろ面白い仕掛けがありました

料理はそんなに変わってなかったけど。美味しかったです全席が洞窟の中やピラミッドの中だったりします。
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。