We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

和食ランチ「藤作」 風鈴街道にて

2009-08-20 00:36:08 | Joetsu上越

和食のランチ「藤作」にて。てんぷら、サザエ、お刺身、煮物など・・・全て美味しい。
Sanae先生のBlogの方が綺麗な写真沢山UPしてあるし、説明もあります♪)

The second day of my vacation, I met Sanapi and Sakiko.
Sanapi took us to the cool Japanese restaurant in Honcho.
She knows many nice places to eat, so her choice is definitely nice!
And the Honcho street, which is the main street of Takada, is displayed
by beautiful wind-bells!!! How nice it is. I love that.
The wind-bells made us coolly. It was tasteful.



Sanae先生に連れていってもらった新しいお店は、落ち着いた素敵な和食のお店
でした。美味しいものが沢山詰まっている松花堂弁当でした。次回はフレンチかな!

そしてそして。高田のメインストリート、本町通りで「風鈴街道in雁木」が開催
された直後だったようで、通り沿いには風鈴が飾ってありました。
歩きながらお店に向かう時も風鈴の音を聞きながら。とても良かった。
私は、帰る前にもう一度味わいたくて、夜ドライブ した位。風流だなぁ。

私の部屋にも風鈴があるけど、なかなか良いものですね!

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。