We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

秋の思い出

2007-11-13 23:12:51 | Joetsu上越
Lucy had been to Joetsu with me in the fall of 2006.
She was studying Japanese at the Akita international University.
It was a nice memory that her coming to my hometown Joetsu.
Maybe she will come back to there someday
We enjoyed driving my city and walking around Takada park to see colored leaves


Lucy in the Takada park. ルーシー、高田にて。


Aya in the Takada castle あや、高田城のとなりにて。

去年はルーシーが日本に居たのでいろいろ出かけました。
今頃、あややのコンサートに行ったり、私の実家・上越に遊びに来てもらったりしました。
フロリダだけでなく、日本でもいろいろ出かけられたのは本当に楽しかった。
日本もそろそろ紅葉が綺麗な季節になってきました。
夏が終わったと思ったら、もう秋、冬もすぐそこです。
週末はいろいろ歩いて紅葉を観に行って、写真撮ってきます。
六本木の写真展もまた違う写真に変わっているので、時間があったら見たいところ。
週末が待ち遠しい!
今年もあと一ヶ月ちょっと、まだまだ楽しいことがあるかな

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。