We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

The Sex And The City2のGirlsに会う!

2010-05-30 21:46:36 | Book・Movie・Music
I will never forget today!!!!!!!
The sex and the city girls, came to Japan for the SATC Japan Premier today.
So I went to Narita airpoat for meeting them.
I think I won't get such a fabulous chance.
Finally, I could meet them. How wonderful:)
I think it will be one of my treasures in my wholelife.
I am looking forward to seeing the movie soon.

今日早朝から成田空港に行って、SATCの4人に会いに行ってきました。
こんなの初めてだし、きっともうこんな事はナイかも、って思って。
とりあえず少しだけ写真をUPしてみました。
行くまでの電車でもDVDのSATC観たりして、テンションがめっちゃ上がった★
ドラマを観たり、映画1を観てから、最初はサラが好きだったけど、
だんだんミランダが好きになっちゃて。今日も一番会いたかったのはミランダ。
写真も撮れて、握手することができて。本当に会えたのが夢みたい。
さすが、テレビ局の取材、カメラもすごかった。私も取材受けました
長~い1日だったけど、一生の思い出の1日です。


ミランダ。


シャーロット。


サマンサ。

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。