We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

最近食べた美味しいもの

2014-06-02 22:51:46 | Tokyo東京

仲の良い友達と、日本橋散策。
この日は目的の金子半之助(天ぷら)へ行きました。
天丼とお味噌汁で、1100円くらいでした。すごい量!
でも見た目ほど重くはなく意外と食べれるものです。
My friend and I went to a famous Japanese restaurant "Kaneko Hannosuke".
We enjoyed delicious Tempura bowl ;) 

In another day, I went to Shibuya for visiting a famous place as a delicious beef cutlet!
Actually we needed to wait over 1 hour...however the taste is so good!
I want to go to there again! 

別の日は渋谷(東京に何軒かあるらしいですが)の牛かつのお店に行きました。
60秒しか揚げない!というお店です。お肉の味もちゃんとして、とても美味しい。 
お醤油と山わさびソースで食べますが、ソースがすごく合う。お昼の時間をずらしたけど
1時間以上は待ったので、空いてる時間をよく調べてまた食べたいです。


最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。