We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

月島もんじゃ!!

2008-10-12 19:23:18 | Tokyo東京

Lucy and my sisters!


聖路加タワー!!


もんじゃ通りの入り口にあった振興協会

My parents and Aki came to Tokyo on last weekend.
We had three days off in Japan, it's kind of National holiday of the Sports.
Lucy joined with us, and we went to Tsuki shima for eating Monja yaku.
Monja yaki is bit similar with Okonomi yaki, but taste is different.
It's very hard to explain about Monja Yaki.
But the restaurant was very crowded, so we had to wait for about 30min.
We went to the Sumida liver side, and we took some pictures.
It was very funny~~
After that we ate Monja Yaki It's wonderful I love it

家族とLucyで月島へ行きました私は初めてだったのですが、両親は何度か
来ていて前回行ったというお店に行ったのですが、混んでいて。30分待ちでした。
お店から歩いてすぐ隅田川に出るので川沿いで4人で写真を撮ったりしていました。
いつか行きたい!上りたい!と思っていた聖路加タワーが川の向こう側に
今回そこまで行く時間はないけど、絶対すばらしい眺めのはず☆今度行ってみよう。
そしてもんじゃも美味しかったいくらでも食べれる気がしますね。満腹、満足

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。