We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

JAPAN CIRCUIT Rockin'on presents 一月早い前夜祭

2009-06-28 01:12:25 | Book・Movie・Music
Today I went to a live with my sister at Shibuya AX in Shibuya Tokyo.
There are four bands in the live. I was really looking forward to going
to go to this event. coz I want to see Elephant Kashimashi I often listen
their music pretty recently.
Of course they performed some songs from their new album, and some old
songs. It was a wonderful night. It was first live for my sister, so she
seems very excited.

ちょっぴり久しぶりのライブでした。Shibuya AXへ。
妹がすきなDragon Ashが出るので誘われて、エレカシが出る!!!のが分かった
ので一緒に行ってきました。今もエレカシの新しいアルバムを聴いています。
聴きたかった「ハナウタ」が聴けて、感動~☆
そして、もしや出ないのかな?と思った「今宵の月のように」も最後に出ました。
宮本さんがカッコ良すぎる~と改めて思ったのでした。スタンディングだと疲れる
けど、手を伸ばせばすぐそこにいる!!!位の至近距離で見れるのが魅力的で。
気合い入れてまた行きたいな~♪ 

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。