We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

サハラ砂漠の薔薇(It's My treasure)

2007-03-04 01:13:39 | Life&Love
I checked some website for tomorrow.
My sister and I will go to the west of Tokyo.
I explored some imformations right now.
I found the meaning of my treasure stone by chance
Toshi is used to traveling around the world.
He gave me some souvenirs
My treasure is one of them. The desert rose from Sahara desert.
I knew the meaning of it. Intelligence and Love.
And it also works the make your wishes come true~~
It is nice

私の部屋に飾ってある宝物があります。それはサハラの御土産「砂漠の薔薇」です
明日東京の高円寺、三軒茶屋、中野エリアに行く予定なので調べていたところ。
偶然デザートローズを見つけました。
「何ナニ??」と思っていたら、私の部屋にもある!サハラ砂漠の石だった。
砂漠の砂から長い年月を経て出来るらしい
これもパワーストーンの一つらしくて『愛と知性』の意味を持ち、願いを叶える効果があるらしいコレは初めて知った
今日はあえて写真は載せませんが、久しぶりに手にしてみたらキラキラしていました。
大切にしよう!私の宝物。

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。