We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

海人写真家 古谷千佳子さん

2007-08-22 00:58:27 | Tokyo東京
写真家 古谷千佳子さんのWEBPAGE
I watched document TV program the before yesterday.
I knew a brave photographer who is Chikako Furuya.
She is living in Okinawa, and taking Umin-cyu photographs.
Do you know Umin-cyu? They are fishermen who have a special technique.
Her pictures taught us a lot.
I really wants to meet her in Okinawa someday!

沖縄離島情報という雑誌があって年に何回か出ていてよく買っているのですが
この雑誌の中や、Webpage『美ら島物語』にもフォト&エッセイを載せている。
海人写真家の古谷千佳子さんが情熱大陸に出演されていました
自然体で自分の目標に向かってまっすぐな素敵な女性でした。
あんな優しい笑顔をしていたけどタフだなぁと思いました。
強い気持ちがあるから、そこまでいけたのかな。

私もこんなタフで素敵な女性になりたい。憧れます

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。