We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Almost finished busy week

2006-09-28 23:00:42 | Life&Love
These days I was doing over work ,so I got my apartment bit late it's alomost 9:00PM
But today the busy days is almost finished.
Weekend is coming soon
I have a lot of things to do in weekends.
Shopping, watching movies, cleaning rooms and so on.
Oh~ My friends are coming soon, it's just several days.
I have to clean my apartment and preparing something for it.
We ara gonna have a good time

しばらく仕事で忙しい日々が続いていたけれど。
今日ピークは過ぎたかなと思った
来週ダニエルたちも日本に来るし、家にも遊びに来てもらいたいし。
どこに連れてってあげるか?など最終的に計画を固めておきたい
今週末は家でのんびり系かな

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
ゆっくり過ごせましたか? (sanapi)
2006-09-30 18:21:15
仕事も慣れてきたみたいで安心しました。私も新しいことを試みるのは労力がいるな~って常々思っています。

今日あたりは、お掃除のあとゆっくり休めたかな?

私は土曜日は忙しい曜日の方なので、かなりつかれています。
返信する
はい! (aya)
2006-10-02 00:19:38
土曜日は家の中を片付けたり、掃除したりしてました!ダニエルたちが来るのもあと数日後で、なんだか待っている時は長かったけど。もうすぐそこまで来てるんだぁ、と思いました。10月なんてだいぶ先と思ったけど、早いですね。

日記にも書いたけど、私も最近ワインが飲みたくて仕方ないです秋のせいでしょうか
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。