We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Island paradise~Okinawa

2006-02-22 00:21:48 | Okinawa沖縄
photo @Nagannu island by AYA.

When I was 22 years old, I quit my first job.
I went for a trip by myself.
I went to Yakushima island which located in the south of Honshu.
It was the opportunity that I love to travel islands.
After that I began to the island traveling.
I traveled seventeen islands for 3 years(include foreign coutries).
Every island has one's personality.

I show you one of the picture in my travel.
I have been to Okinawa three times.
It's one of my favorite picture.
I like doing snorkeling, so I took it in the water.
I love fish, ocean, sky...earth

この写真は水中で撮った写真では一番のお気に入りです。
沖縄のナガンヌ島に行った時のダイビング中に撮りました。
2005年GWに行きました。
海外にもたくさん行きたい場所があるけれど一年に一度くらいは沖縄に行きたい。
初めて行ったのは2年前になるのかな。
那覇はものすごく都会だけれどBeachもないに等しい。
那覇の中心部、国際通りからも歩いていける距離で波の上ビーチがあるけれど。
あまり綺麗ではない。私も散歩とかで行ったけど本格的に泳ぐ気にはならない。
沖縄に行くなら無人島や離島に行くのがいい。

私の一番好きな日本の島は久米島です、慶良間諸島の一番端っこの。
次沖縄に行く時も悩むだろう…
新しい島を訪れるべきか、久米島に再び行くべきか…
最近海外の旅のことばかり考えていたけれど。
他の海を見ても沖縄の慶良間の海以上になかなか会えない。
(八重山諸島には行った事がないんですが…)
また今年その海に会えると信じて。。。

最新の画像もっと見る

4 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (Stream)
2006-02-22 16:45:15
お久しぶりです!

久米島いいですよね☆

昔、一度だけ行ったんですが、

海メッチャ奇麗で砂を持って帰りましたよ♪

もう腐って捨てちゃいましたがww

あっ!!今度、タイに行くんで、

このBLOG、とても参考になってます(^0^)/
返信する
Hello:) (aya)
2006-02-22 21:19:59
メッチャ久しぶり!元気??

久米島行った事あるんだぁ

じゃあきっと「はての浜」も行ったよね。

あれは本当に楽園的な美しさだよね

タイ行ったら、いろいろ楽しい情報教えて!

いついくの??春休みに、かな?

いろいろメールする

このBlogが役に立って良かった!
返信する
oceans (sanapi88)
2006-02-23 17:25:59
I can see you wanna go to beaches badly. You miss tropical weather after the heavy snow weather in Joetsu. Also you\'d go there soon! How excited you are now must be.

Yaku island is one of my future plans. I do like beaches and islands. But I can go to the islands in japan when I get older,however the ones in overseas are not easy to go when I get older.

Kazuki is going to Jamaica and you are going to Florida.. Sounds very exciting!! I'll be paitient till I have a chance for the next time.
返信する
exciting! (aya)
2006-02-23 21:46:24
Yes!! I\'m very excited.

It\'s coming soon to go to America.

You also excited to go to Korea, right?

Let me know your favorite places in Korea~



Ho~~ Kazuki is staying in Jamaica!

That\'s wonderful!!



返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。