We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

American Eagle Outfitters!

2007-05-22 23:26:14 | Life&Love
American Eagle Outfitters☆website♪
↑覗いて見て♪ 可愛いですよ~

I ordered several clothes on the web, which is American Eagle Outfitters!
It's my favorite brand in America
When I was in America, I used to go to there to find nice clothes It's really wonderful
I wanted to buy it for a while.
So I orderd on the web today(Meg also~~)
I am looking forward to recieving them...hum I cannot wait~

さっき、アメリカンイーグルの服を妹と一緒にネットでオーダーしました ご存知の通りアメリカのカジュアルブランドなのですが
全て可愛い 大好きです
作りもしっかりしていて、デザインもイケてるし、値段も手頃なのでいう事ナシです。
勿論、国際便での発送なので発送料はそこそこするけど。合計6,7枚?購入したけど、送料も含めて日本の服の2着分くらいです。
これから使えるセール品も多数あったのでお得な感じ満点です

あ~早く届かないかなぁ~待ち遠しい
カラフルな♪アメリカンカジュアル大好き~

最近Sanae先生に教えてもらったZARAにもかなりハマっています
ZARAとそのカジュアルラインTRFっていうのがまた最高です





最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。