We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

音楽が心を潤す。

2009-10-05 22:41:40 | Book・Movie・Music
I am going to go to Mr.Children's dome tour in Dec.
I already excited to meet them. Because it will see them the secend time
in this year. I saw Mr.Children's special TV program last late night.
It made me wants to meet them more.
So, I was listening their songs on the subway!!!!
Their songs quench my thirsty heart. That's what I love them.

昨日の深夜番組でMr.Childrenのドームツアー直前スペシャルがあった。
今までのツアー、ドームツアーを振り返っていた。初めて行ったツアーの模様も
あったし、一番好きなHOMEツアーの様子も。あらためてミスチルの歌に心を動か
される、そして潤される。歌って、言葉ってこんなに強い力があるんだね。
音楽を聴くとその時の記憶が蘇る。
忘れていた事もたくさんあるけれど、たまに思い出すのもいい。

実家は父親の趣味のおかげで音響設備バッチリになり、オーディオルームに
なのでHOMEツアーのDVDを持ち帰り、ライブみたいなのを味わおうと思います。

12月の東京ドームのライブの日は、ちょうど友人の誕生日。
今回は珍しく東京でのミスチル♪もあるし、何かサプライズしようかなぁ。

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。