We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

20120210!!! B-day!

2012-02-24 22:15:34 | Life&Love

先日、誕生日でした。

2月生まれは私、職場にも3人、友人にも6人。なんだか親しくなれそう!という人は

同じく2月生まれだったりして何故か周りに多いのです。

写真は恒例の姉妹の誕生日会、先週の週末でした。

私が送ったプレゼントが「届いたよ!」と連絡がきたり、プレゼントが贈られてきたり。

プレゼントが飛び交う2月が大好きなのです。

今年は思いがけないものをもらったり。嬉しかった^^

モノより大切な、人の気持ちって嬉しいなって思いました。

Lucy and my sister held a b-day party for my sister and me last weekend.

We all enjoyed it, and I got a lot of gifts on my b-day season:)

I realized that I always keep in touch with my friends abroad, even thought I am in Japan.

My life goes on...! Thanks for messages, calls, and emails for my day!

Love u guys.


最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。